неділя, 7 травня 2017 р.

Пісня Ніч на Купала.

                   Пісня  Ніч на Купала.
                     
                 На  Івана, на Купала
                     Квіти  я  збирала,
                     Цілу  нічку , цілу  нічку,
                     У  вінок  сплітала.
                               А  сьогодні, а  сьогодні,
                              Тебе  пригадала,
                               Пригадала  Твої  очі
                               До  річки  ступала.
                     А  віночок, а  віночок,
                     По  воді  пливе,
                     Мабуть  милий, мій коханий
                     До  мене  прийде.
                             Знаю  милий, знаю  милий,
                             До  лісу  піде…
                             Може  квітку  там чарівну
                             Для  мене  знайде.
                    Коли  буде, коли  буде,
                    Квітка  в  мене  ця,
                    Тоді  милий  мій  козаче
                    Буду  я  Твоя.
                            На  Івана, на Купала,
                            Щастя  всі  шукають…
                            Але  нічка  дуже  темна
                            Часто  обминають.
                                        М.Конц
                                                        07.07.2004р

                                                         Ніч  на  Івана.             

Немає коментарів:

Дописати коментар