пʼятницю, 26 лютого 2016 р.

Чарівна Мавка Лісова



Чарівна Мавка Лісова


















Були прекрасні теплі дні,

Оці червневі ночі.

Тоді й  приснилися  мені

Твої  чарівні  очі.



Великий місяць із-за хмари

Ласкаво поглядав,

А Венарівський  ліс сосновий

Вже трохи задрімав.



В таку чудову ясну ніч

Закохані блукають,

Хто папороть, а хто траву,

У лісі щось шукають.



Невже на зустріч хтось іде,

Букет квіток тримає.

Невже то Мавка лісова,

Вона когось шукає.



Привіт Красуне молода,

Які  чудові очі,

Чому блукаєш Ти одна?

Далеко серед  ночі.



Я зілля, трави, квіточки,

Тут мушу назбирати

А потім зможу парубків

І хлопців чарувати.



А там за лісом Я живу,

Де річка пропливає.

Там все про Мавку лісову

Хлопчина кожен знає.



Підем на скошені  лани,

Пробудем до світанку.

Тоді побачиш ти Мене

То Мавку, то Іванку.



Тримай букет мій не простий,

Тихенько прошептала

І затремтіла  вся на мить,

І трохи ближче стала.



Невміло я її обняв,

До неба подивився.

Які великі зорі там,

Невже то сон приснився.



За мить Іванки вже нема,

Кудись Вона щезає.

Мабуть це доля вже така,

Лиш місяць ясний знає.



 Я місце те запам’ятав,

Приходив на світанку,

Але ніколи не зустрів

Я більше там Іванку.





М.Конц
М. Львів
24.10.2012 р.


 Ма́вка — казкова лісова істота в образі гарної оголеної дівчини з довгим розпущеним волоссям; лісова німфа.

Немає коментарів:

Дописати коментар