середу, 17 лютого 2016 р.

Лісова Верховна Рада.




Лісова Верховна Рада

Зібрались звірі всі на раду,
Як утворить Верховну раду
Бо в лісі Вже такий бардак
Що не минеться все нам так.
Щось треба друзі нам робити,
Бо з кожним днем все важче жити
Закони треба нам прийняти
Щоби порядок в лісі мати.

Достойних виберем у Раду!!!
Донісся голос Зайця ззаду,
Найкращих треба вибирати!!!
Кричить Борсук з своєї хати.
Щоб хліб давали і роботу!
І не ходили на охоту!!!
Щоб виборців хоч поважали,
Із залу голосно кричали.

В Президії Вовки сиділи!
Лисиці, Леви й Медведі
Всі чемні раптом дуже стали
Такі нещасні і худі.
Електорат ще не готовий
Шептав вовцюга гоноровий
Давай лисичко – виступай
Але про кума, пам’ятай.

Трибуна високо стояла
Слова Лисичка підбирала
Почала тихо щебетати
Щоб виборців та не злякати.
Попрошу тиші любі друзі
Усі хто слухає в окрузі
Потрібно всім нам згуртуватись
До виборів підготуватись.

Мене в діброві кожен знає
Хто виборця мандат тримає
Біди нікому не зробила
Завжди по – правді в лісі жила.
І нині я Вам обіцяю,
А слово завжди я тримаю
Що буду бідним помагати
І Півнику зерно давати.
 
Одна лиш просьба є до Вас.
Проголосуйте ви за нас.
Бо дуже хочем в депутати
І Вовка прошу теж обрати.
Він добрим, чемним зовсім став
Ось вчора Зайця привітав,
Не буде більше грабувати
І виборцям брехню казати.

Щоб час даремно не втрачати
Я пропоную вже почати
Всі по порядку зараз йдем
Достойних списком обирем.
Я список довго формувала
Від звірів гривні я не взяла
Лиш чесних я туди включила
Щоби діброва добре жила.



В п’ятірці першій Заєць є
Він показав лице своє
І Їжачок і Папугай
Що проти них ще  має гай.
І не потрібно тут кричати
За список прошу голос дати
Медвідь сердито закричав
Й Ослу охапок сіна дав.



Осел був членом ЦВК
У них посада є така.
Він дуже скоро сіно взяв
Медведю щось пообіцяв.
На ранок маєм результат
Хто заплатив – той депутат
Електорат своє зробив.
І слуг народних затвердив.



То що ж змінилося в Діброві
Де ж виборці усі толкові
Чому ж у Раді лиш Вовки
А в ЦВК одні Осли.
«Не знаю» скажеш друже, знаю
Проблему я подібну маю
За списками голусувати
Те що кота в мішку купляти.
 То ж скажем вовчі Раді – ні
 Останні вам приходять дні
 Ми справжню владу оберем
 Коли на вибори підем!!!


М.Конц
14.10.2008р.
м.Львів

Немає коментарів:

Дописати коментар