понеділок, 15 лютого 2016 р.

Муза.



    

                                    Муза.

Муза знову полетіла
Щось не повертає,
Чи забула мене зовсім
І чи пригадає.

Виглядав її чарівну
До неба дивився,
Вже і місяць за горою
Ясний появився.

І до лісу я ходив
Раптом Муза там,
Та нікого не зустрівши
Повертався сам.

Муза жінка загадкова
Так не прилітає,
І до кого приходити
Сама вибирає.
 
Кажуть треба задобрити
Свічку в церкві мати,
І тоді Всевишній може
До тебе послати.

Та не кожному дано
Музу зустрічати,
А поетові без неї
Годі щось писати.

Тож чекав її давно
У ночі не спав,
Вже Михайла наступило
День святий настав.

Раптом Господь пригадав
Що я теж Михайло,
Отож Музу Він послав
На Землю негайно.
  
Полети нещасна Музо
До поета у вікно,
Бо на тебе він чекає
І відкрите вже воно.

Вона крила так зложила
Прилетіла зразу,
Але тихо прошептала
Що не має часу.

Я тебе не буду друже
Довго надихати,
В мене й інші є поети
Мушу поспішати.

Зупинися на хвилинку
Ще не відлітай,
Дай на Тебе подивитись
Бо летиш ти в Рай.
 
Глянь яке чудове небо
І зорі на ньому,
Я хотів її спинити
У світі земному.

Я хотів її зробити
Жінкою земною,
Але Муза безтілесна
Жартує зі мною.

Як візьмеш мене руками
Більше не побачиш,
В небеса я полечу
І тоді заплачеш.

Муза крила розпустила
До вікна подалась,
Але я його закрив
Хотів щоб осталась.
 
Та чи можна неземне
Силою тримати?
Я хотіла це у тебе
Поете спитати.

Тільки серцем можеш ти
Мене зупинити,
Але вам тут на Землі,
Цього не зробити.

Тихо двері відкривала
Може й не хотіла,
Але в мить перемінилась
В небо полетіла...





М. Конц 
22.11.2003  
м. Львів

Немає коментарів:

Дописати коментар