понеділок, 15 лютого 2016 р.

Рай та пекло




Рай та пекло



Церква снилася мені

І цвинтар, і ще мерці,

На тамтой я світ попав

З ними довго розмовляв.

-----------------------------------

Кожен щось хотів спитати

І про себе розказати,

Як на тому світі жити

Що потрібно тут робити.

------------------------------------

Вмить зустрів святий Петро

Запитав мене: «Ти хто»?

А я очі опускаю

Що сказати і не знаю.

 -----------------------------------

Чи тебе я викликав

Чи ти сам сюди попав?

Зараз я усе з’ясую

Лиш фамілію почую.

----------------------------------- 

Я назвав себе правдиво

Що прожив життя щасливо,

Що старався не грішити

Ну а що було робити.

 -----------------------------------

Що у нас тут на Землі

Наче сховані граблі,

На які ти наступаєш

І гріхи лиш повторяєш.

 -----------------------------------

А святий Петро дивився

Результат не забарився.

За хвилину каяття

Прокрутив моє життя.

 -----------------------------------

На великому екрані

Він зробити це у стані,

Ось початок я малий

А за мить – уже старий.

  -----------------------------------

Раптом виключив екран

І подав води стакан,

На візьми лише попий

Бачу я що ти живий.

 -----------------------------------

Хочеш ти лиш розказати

І про світ наш написати,

Можеш йти і подивитись

Тільки прошу не баритись.

 -----------------------------------

Три хвилини я даю

Біля брами там стою,

Буду там тебе чекати

Мусиш трохи поспішати.

 -----------------------------------

Я пішов спочатку в рай

У зелений світлий край,

Люди тут веселі щирі

Всі живуть у згоді й мирі.
 -----------------------------------

Виноград росте великий

Мирно бродить звір тут дикий,

Водопад з гори спадає

Кожен тут відпочиває.

 -----------------------------------

Проминув я швидко рай

І попав у темний край,

Пекло там в низу димить

І смола в котлі кипить.

 -----------------------------------

Грішники її беруть

І відром кудись несуть,

Всі не голені страшні

Наче привиди нічні.

 -----------------------------------

Я хотів їх щось спитати

Щоби грішником не стати,

Але швидко час спливав

До воріт я поспішав.

 -----------------------------------

Там Петро уже чекав

І до мене промовляв:

Ти побачив рай і пекло

Було холодно і тепло.

 -----------------------------------

Тож на землю поспіши

Й все правдиво опиши

Та землянам нагадай

Що є пекло, а є й рай.

 -----------------------------------

Щоб по менше там грішили

У любові щоби жили,

Чуєш друже – не дрімай!

Може й ти попадеш в рай.
 -----------------------------------




М. Конц
28 травня 2006 р.
с. Грабова

Немає коментарів:

Дописати коментар