пʼятниця, 22 березня 2019 р.

Пісня ''Мій тато''.


                                  Хоч   сьогодні  свято  в  мами
                                  Ми  не  робим з  цього  драми,
                                  Татуся  теж  пам’ятаєм  
                                   І  про  Нього  заспіваєм.
         Пісня  ‘’Мій  тато’’.
У  садочок  кожен  день
Зранку  поспішаєм,
Та  спасибі  татусеві
Кожен  раз  встигаєм.
                 Приспів:
       Мій  тато, мій  тато
        Так  знає  багато…
         Мій  тато, мій  тато
           Все  знає  в  житті.
Коли  снігом  закурило
І  не  можна  йти,
То  прийшлося  татусеві
На  руках  мене  нести.
                  Приспів.
Як  Ведмедик  розмовляє
Коли  спатоньки  лягає,
І  як хижий  Лев  кричить
Уяви  собі  на  мить…
                  Приспів.
Марсіянів  раз  зустрів
З  ними привітався,
Про  життя  на  Марсі  там
Усе  розпитався.
                  Приспів.
                                           Маргаритка.
                                                            25.04.2019р.
                                                             м.Львів.                 

Немає коментарів:

Дописати коментар