субота, 2 квітня 2016 р.

Пісня "Контрабас"



Контрабас 



Захотіла моя мила щоб я грав
І великим музикантом навіть став 
Я почув її  в цей час
І купив си контрабас
Все життя змінилось моє



Приспів :

Лиш для вас лиш для вас
Я придбав цей контрабас
Лиш для вас лиш для вас
Моя пісня у цей час
Лиш для вас лиш вас
Буду грати кожен раз


Ноти вивчив дуже швидко я
Появилася вже  мелодія своя
Бо я зранку починаю,
Цілий день я гарно граю


Все життя змінилося моє

Приспів:

Третю ніч сусіди вже не сплять
І у слід мені шепочуть мать..
А я швидко забігаю
І квартиру закриваю
Все життя змінилося мє

Приспів:

Видно музика для них чужа
Не сприймають ноти і слова
Вже  казали будуть бити
Як продовжу я творити
Все життя змінилося моє

Приспів:

Зрозумій кохана вибачай
Я поїду у далекий край
Що мені тепер робити
Ані вмерти ані жити
Все життя змінилося моє

Приспів


© М .Конц

Немає коментарів:

Дописати коментар