вівторок, 10 травня 2016 р.

Біла ворона

   




Вже навчання в інституті
Кінця добігає,
Залишився один іспит
І диплом ще маєм.

Спец предмет здаємо нині
Хоч він не простий,
Та для мене був цікавий
Ба навіть легкий.

Викладач вже появився
Всі білети має,
Болеслав Левицький
Екзамен  приймає.

Він очолив в інституті
Парт. Організацію,
А у нас він викладав
Пром. Каналізацію.

Цей предмет ми вчили довго
Більше як два роки,
І практичні були пари,
І прості уроки.

Курсові здавав успішно
Самостійно їх робив,
Очисні споруди Львівські,
Разів десять обходив.

Всі білети на екзамен
Дуже добре знав,
То ж здавати був готовий
І страху не мав.

Раптом староста зявився
І тихо шепоче,
Треба гроші до конверту
Якщо здати хочеш.

Гроші в мене були ці
І здати хватало,
Але дуже не приємно
На душі щось стало.

Ніби я роздітий зовсім
Серед вулиці стою,
І малу свою дитину
В рабство віддаю.

Знаєш що я скажу Вова,
Це вже старосту так звати,
Перестану після цього
Себе поважати.

То ж Володя зложив список
На червоному папері
І побіг до Болеслава
Захлопнувши двері.

Пять хвилин поговорили
Швидко відчитався,
Після цього вже екзамен
На кінець почався.

Перша трійка швидко здала
Друга підійшла
Тут і черга вже до мене
По алфавіту прийшла.

Потягнув білет, чекаю
Біля дошки став,
Бо найлегший серед всіх
Він мені попав.

Запитав чи можна зразу
Вже відповідати,
І без підготовки
Іспит цей здавати.

Викладач уздрівши список
На червоному листку,
Попросив йти готуватись
За столом що у кутку.

Я швиденько написав
Пять листочків аж списав
Що би довго не чекати
Вже іду відповідати.

Прочитав питання перше
Почав відповідь читати,
Та учитель вже не слухав
Став перебивати.

Всі питання на засипку
Дуже добре знає,
Що Ньютону не під силу
Він мене питає.

За свої усі знання
Лише трійку получив,
І цікавий цей предмет
Чуть не завалив.

Це екзамен в нас останній
Тож ми спланували
І на кафедрі бенкет
Гарний влаштували.

За столи всі друно сіли
Вчителя позвали,
І якраз на проти мене
Його посадили.

Я поглянувши на нього
Ані слова не сказав,
Та в очах моїх нервових
Геть усе він прочитав.

І промовив дуже тихо
Не слід нервуватись,
Це життя  таке у нас
Треба готуватись.

Зрозумів тоді я твердо
Всі здавали й ти здавай,
Не впаде корона
А то цілий день ходив
Як ,,Біла ворона''...




  М. Конц
17.03.2016
  м. Львів











Немає коментарів:

Дописати коментар