понеділок, 12 березня 2018 р.

Дідо.


                                 Дідо.

             Дідо  гривні  завжди  має
                Булочки  мені  купляє,
                Ще й  банана  завтра  купить
                Бо  мене  він  дуже  любить.

                Я  в  садочок  поспішаю
                Третій  рочок  уже  маю,
                До  вікна  всі  підбігають
                І  Па - Па  мені  махають.

                А  як  вечір  наступає
                Вже  додому  повертаю,
                Дідо  віршик  прочитає
                Я  усе  запам’ятаю.

               Знов  Вечірню  колисанку
               Слухала би  аж  до  ранку,
               Але  нічка  йде  до  хати
               Треба  всім  відпочивати!!!
                                                Маргарита  Ігорівна
                                                                                      08.03.2018р.
                                                                                        м.Львів.                        

Немає коментарів:

Дописати коментар