субота, 31 березня 2018 р.

Пісня Я Гондольєр.


                            Я  Гондольєр.
               
                            Я  часто  сонце
                                   В  озері  стрічаю,
                                   І  ясний  місяць
                                   У  воді  блистить…
                                   Свою  роботу
                                   Люблю  й  поважаю,
                                   Не  залишаю  човен 
                                   Ні  на  мить.
                                        Приспів:
                             Я  Гондольєр…
                             В  гондолі  я  ночую,
                             Я  Гондольєр…
                             На  березі  живу,
                             Я  Гондольєр…
                             Усіх  жінок  почую,
                             І  всіх  до   мрії
                             Нині  довезу.
                                    Колись  на  мене
                                    Пані  обіжались,
                                    Що  я  весло
                                    Не  правильно  тримав,
                                    Але  тепер …
                                    Доросліші   ми  стали
                                    І  я  мудріший
                                    З  кожним  днем  ставав.
                                            Приспів.
                                  
                                    Уже  постійних
                                    Пасажирок  маю,
                                    На  дикий  пляж
                                    Їх  вчасно  завезу…
                                    Вони  мені
                                    Секрети  довіряють,
                                    Бо  я  нікому
                                    Ніц  не  розкажу…
                                          Приспів.

                                                            М.Конц
                                                                                                 31.03.2018р.
                                                                                                     м.Львів.                              
                                           

Немає коментарів:

Дописати коментар