четвер, 10 серпня 2017 р.

Пісня дитяча Капітошки.

                    Пісня  дитяча  Капітошки.

                  Ой  хмаринки  накотились
                       Капітошки  появились,
                       Капітошки - Білосніжки
                       Не  мочіть  мої  Ви  ніжки.
                Ці  маленькі  Капітошки
                Їдять  мало, а п’ють  трошки,
                Капітошки – Білосніжки
                Не  мочіть  мої  Ви ніжки. 
                  Ми  з  дівчатами  тікали
                      Капітошки  доганяли,
                      Капітошки – Білосніжки
                      Не  мочіть  мої  Ви  ніжки.
                 Парасольки  Ми  схопили
                 Капітошки  по  них  били,
                 Капітошки – Білосніжки
                 Не  мочіть  мої  Ви  ніжки.
                      Хлопці  баночки  робили
                      Капітошок  Нам  ловили,
                      Капітошки – Білосніжки
                      Не  мочіть  мої  Ви  ніжки.
                 Раптом  сонце  засіяло
                 Капітошок  вмить  не  стало,
                 Капітошки – Білосніжки
                 Не  мочіть  мої  Ви  ніжки.
                                               М.Конц
                                                                                  09.08.2017р.

                                                                                         м.Львів.                       

Немає коментарів:

Дописати коментар