четвер, 17 серпня 2017 р.

Пісня Бувай здорова Чорноброва.

               Пісня  Бувай здорова Чорноброва.

                           Бувай  здорова  Чорноброва
                           Бувай  здорова  на  весні,
                           Ти  так  багато  обіцяла              2-рази
                           Та  не  зробила  це  мені…

                            Казала  буду  цілувати
                            Чарівні  очі  на  зорі,
                            Але  як  зорі  засвітили                 2-рази   
                      Чомусь  відмовила  мені.

                            Що будем разом цілу нічку
                            Чекати  Сонце  у  саду,
                            Як  тільки  нічка  наступила      2-рази 
                            Сказала, мабуть, не  прийду…

                            Я  завтра  їду в край  далекий
                            Я  завтра  їду  на війну,
                            Чи  повернуся  я  до  Тебе             2-рази
                            Спитай  це  Доленьку  мою…

                            Бувай  здорова  Чорноброва
                            Бувай  здорова  на завжди,
                            Твої  я  очі  поцілую                       2-рази
                            Коли  приїду  із  війни.
                                                       М.Конц
                                                                                       17.08.2017р.

                                                                                       м.Львів.         

Немає коментарів:

Дописати коментар