вівторок, 8 серпня 2017 р.

Пісня Подарунок від Нептуна..

        Пісня   Подарунок від Нептуна.

                  Красуня  з  гарними  ногами
                      З’явилась  прямо  із  води,
                      Роботу  зразу  припинили
                      Затяті  хлопці  рибаки.
                                     Приспів:
                             А  я  не  знаю…
                             Я  сам  не  знаю,
                             Можливо  я,  Її  кохаю
                             А  я  не  знаю…
                             Я й сам  не  знаю,
                             Можливо  вже,  Її  кохаю.
                       Я  вудку  раз  чи  два  закинув
                       А  Бог  бажання  моє  знав,
                       Ото ж  Русалку  із  ногами
                       На  берег  зразу  і  послав…
                                  Приспів.   
                       Дівчина  ближче  підступає
                       І  вудку  лагідно  бере,
                       А  потім  тихо  щось  шепоче
                       І  у  траву  мене  веде.
                                  Приспів.
                       Зловити  рибку  на  світанку
                       Звичайно  я  надію  мав,
                       Але  такого  подарунка
                       Я  від  Нептуна  не  чекав…
                                 Приспів.
                                                       М.Конц
                                                                                        08.08.2017р.
                                                                                  Річка  Західний Буг.

                            

Немає коментарів:

Дописати коментар