понеділок, 7 серпня 2017 р.

Незнайомка.

                               Незнайомка.

                    Як зацокають  ніжки  жіночі
                         По  бруківці  край  мого  вікна,
                         Я до нього в цю мить поспішаю
                         Знаю - це  незнайомка  ,,моя ’’.

                         Кожен  ранок  Вона мене будить
                         Королева  краси  не земна,
                         Мабуть  цього  сама  і  не  знає
                         Бо  завжди  поспішає  одна.

                         Одиноко  у  парку  гуляє
                         Одиноко  на  лавці  сидить,
                         Я попробував  раз  привітатись
                         Усміхнулася  ніжно  й  мовчить…

                         Мабуть  щастя  своє  ще шукає
                         Спробуй  взнай де сховалось  Воно,
                         Може  близько,а  може й  далеко
                         Дуже  важко  зустріти  Його.

                         Вродою  хлопців  лякає
                         Всіх , незнайомка  ,,моя ’’,
                         Думають  як  підступити
                         Бо  непідступна   Вона.
         
                         Завтра  встаю  на  світанку
                         Буду  красуню  чекати,
                         Може , якраз,  незнайомка   
                         Схоче  знайомою  стати…
                                               М.Конц
                                                                        07.08.2017р.
                                                                          м.Львів.    
  

       

Немає коментарів:

Дописати коментар