вівторок, 25 квітня 2017 р.

Пісня Депресія.

                               Пісня   Депресія.

               Обіцяла Ти прийти  на світанку
                   Знов  нема  Тебе біля  ганку,
                   То  чому ж Ти мила не прийшла
                   Скажеш  що  депресія  найшла…
                                     Приспів
                         Ех  депресія, ех  депресія  
                         Це вже в Тебе не хвороба
                          А  про фе сі я …
                          Правда  люба , це така
                          Про фе сі я.
                     Цілу  ніч чекав  я аж  до ранку
                     Цю  веселу  дівчину  смуглянку,
                     Але , мабуть,  знову  не прийде
                     Скаже  що  депресія  бере…
                                   Приспів.
                     Буду знов дзвонити без останку
                     Вірю  у  казки і самобранку,
                     Щоб депресія швиденько відійшла
                     Треба  щоб до мене Ти прийшла.
                                    Приспів.
                      Як здолати цю хворобу нині знаю
                      Я  Тобі  кохання  побажаю,
                     Може  поміняєш  і  професію
                     Ворогам  залишиш цю деп ре сі ю…
                                     Приспів.
                                                        М.Конц
                                                                              19.01.2009р.
                                                                                  м.Львів. 


                               

Немає коментарів:

Дописати коментар