понеділок, 3 квітня 2017 р.

Пісня Жовті квіти розлуки.

                      Пісня  Жовті  квіти  розлуки.

                           Ми з Тобою кохались
                                  І  щасливі  були,
                                  Та  чомусь  розійшлися
                                  І  мабуть  назавжди…
                                               Приспів
                                        Жовті  квіти  розлуки
                                        Лиш  для  Тебе  несу,
                                        Може  Ти пригадаєш
                                        Цю  останню  Весну…
                                 В  Тебе  нині  весілля
                                 Ти  весела  така,
                                 Всіх  гостей  зустрічаєш
                                  І  цілуєш  сама.
                                          Приспів.
                                 Я  прийшов  на  весілля
                                 На  подвір’я  ступив,
                                 І  ці  жовті  троянди
                                 Я  Тобі  положив.
                                          Приспів.
                                Ти  знайшла своє щастя
                                В Тебе  буде  сім’я,
                                А  мені  залишила
                                Лиш  на  згадку  ім’я…
                                          Приспів.
                                                           М.Конц
                                                                                  16.10.2003р.

                                                                                    м.Львів.               

Немає коментарів:

Дописати коментар