пʼятниця, 14 квітня 2017 р.

Пісня Червона калина.

                     Пісня  Червона калина.

                      У далекій  землі
                           Я  життя вже  прожив,
                           Лиш  калину  на  згадку
                           Там  собі  посадив…
                                     Приспів
                              Калина...  червона…
                              Край  поля  цвітеш,
                             Від  бід  на  чужині
                              Ти  мене  бережеш.
                                   Калина...  червона…
                                   Край  поля  цвітеш,
                                   Від  бід  на  чужині
                                   Ти  мене  бережеш…    
                           На  камінні  ростеш
                            Дуже  важко  Тобі,
                            Тільки  ти  люба  знай
                            Як  не  легко  мені.
                                       Приспів.
                            Я  до  Тебе  іду
                            Як  на  серці  журба,
                            Допоможеш  мені
                            Бо  Ти  рідна  одна…
                                       Приспів.
                            А учора  у  сні
                            Україну  я  бачив,
                            Витер  сльози з очей
                            Щоб  ніхто  не  побачив.
                                      Приспів.
                                                М.Конц
                                                                   01.11.2003р.

                                                                     м.Львів.        

Немає коментарів:

Дописати коментар