вівторок, 4 квітня 2017 р.

Пісня Снігова Королева.

                   Пісня  Снігова  Королева.

                  Ти приходиш до мене зимою
                       Коли  в Нас на Землі Рік Новий,
                       І  очима  мене  Ти чаруєш
                       І  жартуєш  що погляд такий…
                                      Приспів
                             Снігова , Снігова  Королева
                             Я  до  Тебе щоночі  лечу,
                             І  щоб  серце  Твоє  розігріти
                             Доторкнутись до нього спішу…
                       Як  торкнуся Тебе  я рукою
                       Тіло  вмить  замерзає  моє,
                       Вже на холод  тоді  не зважаю
                        І щасливий  що  Ти  в мене є.
                                         Приспів.
                        Душу Ти  не усім  відкриваєш
                        І  не  кожному  серце  Твоє,
                       Бо холодне  воно  лиш зимою
                       Ну  а  літом  гаряче  стає.
                                        Приспів  .
                        Буду  довго  на Тебе чекати
                        Може вже закінчиться зима,
                        І тоді Ти почнеш розтавати
                        Біля  мене  присядеш  сама.
                                        Приспів.
                       Ти чарівна  моя  Королево
                       Лиш  у казці  зимовій  живеш,
                       Але  в  ніч новорічну казкову
                       Знаю  добре  що  Ти  оживеш.
                                        Приспів.
                                                          М.Конц
                                                                                  29.12.2004р.
                                                                                      м.Львів.
                             

               

Немає коментарів:

Дописати коментар