вівторок, 11 квітня 2017 р.

Пісня Ти у мене спокій вкрав

               Пісня Ти у мене спокій вкрав.

                    Що за  дивний  час  настав
                         Звідки  Ти  узявся,
                      Ти у  мене спокій вкрав
                        Навіть  не спитався                          2 рази
                              Я  до  Тебе зранку  йшла
                              Що  сказать  не  знала,
                              Але змушена  прийти
                              Бо  я  слово  дала…                        2 рази      
                         А я  дівчина  така
                         Уночі  не  спала,
                         Я  до того  зранку йду
                         Кому  обіцяла.                                     2 рази  
                              Ти  давно  мене  шукав
                              По  всій  Україні,
                              То мабуть не випадково           
                             Ми  зустрілись  нині.                    2 рази
                         Вже  Тебе  я  не  боюсь
                         І  щоб  краще  жити,
                         Я  до  Тебе  кожен  день
                         Буду  приходити…                            2 рази
                                                     М.Конц
                                                                            07.11.2003р.

                                                                               м.Львів.

Немає коментарів:

Дописати коментар