пʼятниця, 18 березня 2016 р.

Київський майдан




Київський майдан




Сотні років у неволі,
Сотні років у ярмі
Чи хотів ти вільно жити
Мій народе на Землі.

Так хотів, хотів ти жити
У доставку як усі,
Та завжди сусіди люті
Не давали це тобі.

Споконвіку ми трудились
У надіях жили,
Під чужими прапорами
Часто ми ходили.

Вороги нас розділяли
Брат на брата йшов
І тоді Вкраїна – ненька
Сумувала знов.

Згинуть , згинуть вороженьки
Тихо ми співали,
Але як їх подолати
Насправді не знали.

Четверта осінь наступила
Нового століття,
Аж тоді народ здолав
Усі лихоліття.

Мабуть Господь допоміг
Усіх згуртувати
Щоб за віру і за волю
За правду повстати.

Грізний голос пролунав
Вийди на майдани,
Годі плакати тобі
Розірви кайдани.

О нещасний ти народе
Отамана вибирав,
Але тільки засинав ти
Він тебе вже грабував.

Щоб таке не повторилось
Я останній шанс даю,
Знай – убога Україно
За тобою я стою.

І почули голос люди
В кожному селі
Я це бачив на майдані
Ви повірите мені.

За ідею українську
Нація повстала
І ніяка грізна сила
Нас не подолала б.

Ми обрали президента
І батьком назвали,
Об’єднає він державу
Вірили і знали.

Урочисто дали клятву
Чесно працювати
І для неньки – України
Славу здобувати.

Та як хтось її порушить
Чи товариш , а чи пан
То його засудить грізно
Славний київський майдан.


М.Конц
28 листопада 2004р.
м.Львів

Немає коментарів:

Дописати коментар