вівторок, 21 лютого 2017 р.

Байка Важка мова

                                                   Байка   ВАЖКА  МОВА

                                 Третій   рік  я  вчу Корову
                                         Українську  знати  мову
                                   А  Вона  усе  мовчить,
                                   Хоч  пасеться  , хоч  лежить.
                                         І  сусіди  вже  жартують
                                         Лиш   уроки  ці  почують,
                                   Не  промовить щось  Корова
                                   Це  важка  для  Неї  мова,
                                         Я  їм  приклад наводив
                                         Як  чужинців  мови  вчив,
                                   Італійця  я  навчив
                                   Що  на  Вульках  поселивсь
                                          Десять  місяців  минає
                                          Вже  Пауло  розмовляє,
                                   І  в’єтнамця  також  вчив
                                   Він  в  гуртожитку  ще  жив
                                          Вісім  місяців  хватає,
                                          Краще  мене  розмовляє.
                                    Кум  порадив  спирту  дати
                                    Маня  зможе  щось  сказати,
                                           Я  Московської   дістав
                                           Результат  частково  мав
                                    Щось  белькоче  , промовляє,
                                    Що  не  слово  ,,ДА’’  вставляє
                                           Як  бутилку  роздушила,
                                           Каже  ,,З ДРУГОМ Я  ДРУЖИЛА’’
                                    І  повів  я  до  Бика,
                                    Маня  крикнула - ,,ПОКА’
                                           П’ять  разів  я  ще  водив
                                           Бик   уже  заговорив
                                    Розізлився  сильно  я
                                    Де ж наука  вся  моя,
                                           Мабуть треба  щось  робити
                                           Бо  не  можна  з тим миритись.
                                    Я  на  бойню  Тебе  здам
                                    Вчора  кажу  собі  сам,
                                           Вона  крикнула і  встала
                                           Українською  шепта                                                       НЕ  ВБИВАЙ  МЕНЕ  КОЗАЧЕ
                Плакала КОРОВА
                      ПРОСТО   В  МЕНЕ  Є   ЯЗЫК,
                       А  У   ТЕБЕ  -  МОВА   .                             М.Конц
                                                                                20.02.2017р.  Зоошкола.                        















      

                                                                                                                 

Немає коментарів:

Дописати коментар