пʼятниця, 24 лютого 2017 р.

Пісня Я Тебе шукав по світу.

                                                   Пісня   Я Тебе шукав по світу.
                                       Я  Тебе  шукав  по  світу
                                                Як  прекрасну  білу  квітку
                                                Та знайшов  Тебе  я  на  весні…
                                                      А весна  то  час  кохання
                                                      Час  любові і страждання
                                                     Ти  приснилася  мені  у  сні
                                               Ти  приснилась  серед  ночі
                                               Ці  чарівні  карі  очі
                                               Хочу  бачити  я  знов і знов…
                                                     Очі  ніжні  волошкові
                                                     Все  простити  ви готові
                                                     І  забути  негаразди  знов,
                                              Білі  квіти  не  зривайте
                                              І  Коханих  не  лишайте
                                             Хай  живуть  на радість  і  любов.
                                                                                                 М.Конц
                                                                                                                          15.11.2012р.

                                                                                                                            м.Львів.                                            

Немає коментарів:

Дописати коментар