субота, 18 лютого 2017 р.

Пісня ВЕСІЛЛЯ

                                                Пісня   Весілля.
                      Ой  Ти  Люба моя  мила
                            Де  Ти  була, що  робил                                                                                  І  чому  відмовила  мені…

                            Я  давно  тебе  чекаю
                            Що  робити сам  не  знаю
                            Може  знов  задзвоню  я  Тобі…

                            Чи  дзвонити, не  дзвонити
                            Все  одно  не  говорити
                            Телефон  вже  другий  день  мовчить...
                                         
                            Завтра  буде  в  нас  неділя
                            Люба  буде  на  весіллі
                            Може  там  зустріну  я  Її…
         
                            Як  прийшов  я  на  весілля
                            Там  якраз  було  застілля
                            І  в  цю  мить  побачив  я  Любов…
                                                                                                                                                      Вона  весело  сміялась
                            Потім  чемно  привіталась
                            І  сказала  буду  Я  твоя,
                                               буду  Я твоя.
                                                                М.Конц
                                                                                    15.11.2014р.
                                                                                          Весілля.                                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар