субота, 18 березня 2017 р.

Жадність фраєра згубила.

                      Жадність фраєра  згубила .

                      ( Випадок  у  їдальні  холодокомбінату).
                                           Міша  Кравців  у  столові
                             Взяв  для  Віктора  обід,
                             Вітя  зовсім  не  з’явився
                             Наш Михайло  зблід.
                                   Каже , що  Мені  робити?
                                   І скільки  чекати,
                                  Я  не  зможу  два  обіди
                                   В себе  вже  запхати.
                             На  годинник  все  дивився
                             Став  мені  казати,
                             Щоб  скоріше  біг  на  базу 
                             Віктора  шукати.
                                  Я ж порадив як найкраще
                                  Справу  розрішити,
                                  Давай ,кажу ,цей  обід
                                  Будемо  ділити.   
                            Я  візьму  кусочок  м’яса
                            Булку  і  сметану,
                            Ну  а  ти  все решто  їж
                            Заважать  не  стану.
                                  Я не згідний  так ділити
                                  Каже  Кравців , помовчи,
                                  Краще  Я сметану  й м’ясо
                                  А ти  борщ  хлепчи…
                            Ну  тоді  вже  воля  Ваша
                            Буду  поспішати,
                            А  Ви  ще  годину, другу
                            Можете  чекати.
                                Жадність фраєра  згубила
                                Він  годину  почекав,
                                Потім  перше,друге,третє,
                                В  себе  все  запхав.
                                                        М.Конц
                                                                              02.01.2006р.
                                                                               Левандівка.                               
                            

                                 

Немає коментарів:

Дописати коментар