середа, 22 березня 2017 р.

СПОВІДЬ Перукарші.

                                          Сповідь перукарші.

                     Бог  послав  Мені клієнта
                          Хоч одного  за  три  дні,
                          Бо  без  нього, без  клієнта,
                          Що  робити  тут  Мені.
                                  Дуже  холодно  сьогодні
                                 Замерзаю у ці  дні,
                                 Залишається  дивитись
                                 На  клієнта  лиш  Мені.
                         Я  до  Нього раз моргнула
                         Потім  глянула  ще  раз,
                         А Він  щось  собі  подумав
                         То ж  приходить  кожен  раз.
                               Та клієнт  цей не простий
                               Бо  гіпноз  Він  має,
                               І  на  Нас, жінок  красивих,
                               Підсвідомо  теж  впливає.
                         А  чи  знаєте сьогодні
                        Що  Він  наробив?
                        Він  Мене, заміжню  жінку,
                        Взяв  на  каву  запросив…
                             Я ,звичайно, опиралась
                             Не  хотіла  йти…
                             З  допомогою … гіпнозу
                             Змушена  була  піти.
                      Дуже  страшно  Мені  було
                      Адже  часу  мало,
                      Пам’ятаю  Він  сказав
                   ,,Вмить тепліше  стало ’’…
                           Але  більше  Я  не хочу
                           З  Ним  в  кафе  ходити,
                           Краще  буду  без клієнтів
                           Цілу  зиму  жити !!!
                                                      М.Конц
                                                                             10.12.2003р.

                                                                    Перукарня. 

Немає коментарів:

Дописати коментар