середа, 29 березня 2017 р.

Пісня Гори Карпати.

                              Пісня   Гори Карпати.

                     На карпатських  полонинах
                          Дівчину  зустрів,
                          Та чудесно так сміялась
                          Мало  не  зомлів…
                                             Приспів
                                  Ой  ви  очі  волошкові
                                  Ви  скажіть  мені…
                                  Вас  я  ніжно  так  цілую
                                  Чому ж   Ви  сумні.
                          Чи  в  Карпатах сонце сходить
                         А  чи йдуть  дощі,
                          Цілий  день  чекаєш  інших
                          А  мене  вночі…
                                          Приспів.
                          Знов  приїду  у  Карпати
                          Пам'ятай  мене,
                          Понесу  високо  в  гори
                          На  руках  Тебе…
                                        Приспів.
                          Нехай  гори  всі  співають
                           І  ще  полонини,
                          В  цілім  світі я не бачив
                          Такої  дівчини...
                                       Приспів.
                           
                          Будем разом  веселитись
                          На  березі  річки,
                          На  трембіті  я  заграю
                          Для  свої  Марічки...
                                       Приспів.  

                                                               М.Конц
                                                                               28.03.2017р.

                                                                                  Карпати.       

Немає коментарів:

Дописати коментар