четвер, 23 березня 2017 р.

Дмитрук Зоряна (Привітання з весіллям )

                        Дмитрук  Зоряна.

                        (   Привітання  з  весіллям).
                               Можна  було б  щось  казати
                       Щось  пригадувать  собі,
                       Та  рішив  я  написати
                       Все  від  щирої  душі.
                              Молодят  щоб  привітати
                              Це  є  справа  не  легка,
                              Тут  потрібно  все  згадати
                              Бо  подія  не  проста.
                        Як  Зоряна  підростала,
                        Як  сама  по світу  йшла,
                        І  доросла  раптом  стала
                        Ще й  красуня , ось  яка.
                              Змалку  вміла  ворожити
                              На  Андрія  уночі,
                              Вже  тоді  Їй появлялись
                              Лиш  військові  паничі.
                        Зранку  каже  до  подружки
                        Буде  в мене  …генерал,
                        Ну  ,звичайно, не  відразу
                        Це ж є служба , не  аврал.
                             Потім  Діма  появився
                             Бравий  воїн  і  козак,
                             Каже буду Я ,мабуть, женився
                             Без  дружини , Нам  ніяк.
                      Вінниця  моя  велика
                      Та  на  захід  Я  пішов,
                      Своє  щастя  і  дружину
                      Лиш  над Бугом тут знайшов.
                             Я  бажаю  щоб  постійно
                             Ви знаходили  любов,
                             І завжди  щоб  усміхались
                             Як  сьогодні,знов і знов.
                      А незгоди  щоб  минали
                      Як  задумали  собі,
                      Щоб  удачу  завжди  мали
                      І  на  службі, і в житті.
                            Діточок  багато  мали
                            Це  придумав  вже  не  я,
                            Лиш  тоді  держава  сильна
                            Як  здорова  в ній  - сім’я !
                                                                    М.Конц
                                                                                          10.08.2008р.

                                                                                           м.Буськ.                         

Немає коментарів:

Дописати коментар