субота, 18 березня 2017 р.

Пісня Червоні мальви

                                      Пісня  Червоні  мальви.

                         Червоні  мальви  зацвіли
                                У мене  в  тихому  саду,
                                А я кохана - думками  лину
                                До  Тебе  мальви  я  несу…
                                А я кохана  до  Тебе  лину
                                Червоні  мальви  я  несу.
                                             Приспів
                                     А  ці  мальви  червоні
                                     А  ці  мальви  мої…
                                     Лиш  вони  нагадають
                                     Про  кохання  Тобі…
                               І хоч  минають  теплі  дні
                               Я  кожен  день  до  них іду,
                               І квіти  гарні,  лише для  Тебе
                               Я  день у  день  їх  бережу…
                               Ці квіти гарні – для Тебе мила
                               Я день у  день їх  бережу.
                                            Приспів.
                               Давно  ми  разом  не  були
                               У цьому  тихому  саду…
                              Та знай дівчино , що через роки
                              Червоні  мальви  Тебе  ждуть…
                              Ти знай кохана ,що наші мальви
                               Червоні  мальви   Тебе  ждуть.
                                             Приспів.
                                                               М.Конц
                                                                                         01.08.2004р.
                                                                                           Тихий  сад.











.
                                         
                                                                    
                                                                                                  
                                                                                                                               

         

Немає коментарів:

Дописати коментар