четвер, 9 березня 2017 р.

Пісня ПРОЛІСКИ

                                 Пісня   ПРОЛІСКИ

               Як  Весна  наступила  у  гаї
               Зразу  проліски  гарні цвітуть,
               Кожен  вечір  закохані  пари
               Любуватися  Ними  ідуть.
                                Приспів
                      А ці  проліски чарівні
                      Я  для  Тебе  назбирав,
                      Що вони  зів’януть  скоро
                      Цього  Мила  я  не  знав.
                      А  ці  проліски  чарівні
                      Лиш  для  Тебе я  збирав,
                      Що  вони  зів’януть  скоро
                      Цього  Мила  я  не  знав. 

               Ніжно  гладить  Тебе пелюстками
               Білих пролісків  ціла  сім’я,
               Ти кохана  собі  уявляєш
               Що  між  ними  знаходжуся  -  я.
                              Приспів.
               Забирай  цей  букетик  маленький
               Хоч зів’яли,  але  ще  живі,
               Наші  проліски  тихо  шепочуть
               І  бажають  кохання  Тобі.
                              Приспів.
                                                      М.Конц
                                                                       01.04.2010р.
                                                                  Пролісковий  гай.                      

.         

Немає коментарів:

Дописати коментар