понеділок, 6 березня 2017 р.

БОГАЧ.

                                              БОГАЧ.
               В  богатих  свої  причуди
                   Богатство  неначе  міль,
                   Серце  і душу  підточить
               Мед перетворить на сіль.
           Дружбу  багатство  розрушить
           В  небо  підніме  на  мить,
           Але  як  смерть  підступає
          Мертве  багатство  мовчить
                  Ну ж бо!  Вона запитала
                 Як  Ти  сьогодні  прожив?
                 Мабуть  мене  не  чекав  Ти
                 Нині  кого  підкупив?
          Думав  усе  Тобі  можна
          Доля ж бо  щедра  Твоя,
         Зараз  лиш  я  непідкупна
          Правда  вже  буде  моя.
                Долари  можеш  сховати
                Золота  я  не  беру,
               Завтра  щоб  був Ти  готовий
               Я  за  тобою  прийду.
         Бігав  багатий  по  банках
         Гроші  з  рахунків  знімав,
         Довго  сидів  з  телефоном
         Вихід  на  смерть  Він  шукав.
                Може  якраз  додзвонюся
                Гроші  усі  Я  віддам,
               Скажу що вмить  Я змінився
               І  низько  вклонюся  Їй   САМ.
        Але  нічого  не  вийшло
        Правда  буває  одна,
        Навіть  і  Ти  не  підкупиш
        Бо  не  підкупна  ВОНА.
                                     М.Конц
                                                  25.07.2006р.

                                                    м.Львів.                                                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар